Wednesday 3 July 2013

METALLICA LIVE IN MALAYSIA 21ST AUGUST 2013!!

Seperti yang sedia maklum, Metallica telah mengeluarkan tour dates di Malaysia. Hari ni, kecoh lagi. Tambah-tambah bagi yang telah buat pembelian tix untuk show di Singapore. Ya...aku paham. Aku paham...! Bengkek! Kenapa show 24 dulu baru 21 yang dikeluarkan! Yelah..nak raya, tix keluar pun hujung bulan. Ades..mungkin ada yang bercadang untuk tengok kedua2 nya. Pada aku maybe aku beli yang paling murah punya untuk Stadium Merdeka. Harap dekat Spore boleh dapat yang paling depan sekali. Heheh..sabar ya kawan-kawan. Aku pun tengah mewaraskan diri nih! Well you guys boleh support dua-dua page ini, http://www.facebook.com/pages/SEBELUM-MEREKA-MEJADI-TUA-kami-mahukan-METALLICA-perform-di-Malaysia/332967356130?fref=ts dan juga http://www.facebook.com/pages/The-Ultimate-Metallica-Malaysia-Fan-Page/126015594122798?fref=ts page sebelum diorang tua tu dah lama dah. Masih ingat masa tu baru berapa kerat aja fan, page Ultimate pulak baru aja. Dalam 1/2 tahun aku pun tak ingat sangat. So..diorang dah datang dekat kita, apa tunggu lagi? Harap takda apa-apa lah protest ke apa..pasal aku tau masa ni la semua nak tunjuk baik. Padahal takde mende pun..apaaa daaaa



Galaxy dah keluarkan tix price..argh!!!
Argh!!! Kepada yang dah beli tix harap bersabar! 
Metallica live in Stadium Merdeka 21/08/2013