Saturday 21 May 2011

Scent of Carnage - Kl Death Metal


Baru lagi aku tahu pasal band ni masa gig di Penang. Bagi aku main kt Penang tak pernah jemu sebab mostly crowd semua support.  Kome main metal tepu ke, metal chor ke, grunge ke, oi ke..semua crowd layan. Tu yang bagus. Lagi bagus dari metal tepu yang dok tercegat. At least band yang datang dari jauh sedap jugak hati bila ada crowd depan stage. Ventorior main selepas
SOC. Masa tu aku keluar masuk. Aku tengok dua gitaris SOC pakai Bc Rich Ironbird. Smart. Dah rope mobit enjel dah. Heheheh..persembahan terbaik, mantap. Ok, aku layan head bang pas tu keluar masuk balik. Tiba-tiba aku dengar satu intro yang cukup familiar. Deicide - Scars of The Crucifix. Ape lagi aku pun kembali head bangin dengan cargasnye!
Di angotai oleh Adly, Wira, Khalid, Ajis & Adi, SOC baru meriliskan promo yang mengandungi dua lagu bertajuk Invest Your Sin dan Dismembered Bodies. So kawan-kawan, boleh 'like' Fb SOC di
http://www.facebook.com/pages/Scent-of-Carnage/194131310612050 untuk mengenali band yang berpotensi ini!

update 11/12/12 yah...jumaat lepas aku peform dekat penny lane studio sunway. Agak frust sebab sound bass aku xkeluar..my bad lah..hehe persetankan. SOC turut serta, selaku first band yang peform, cukup bertenaga, penuh kejahatan! Seriously, SOC is one my fav local band! i lappp! :)