Friday 28 June 2013

METALLICA LIVE IN SINGAPORE 24 AUGUST 2013!!!!!! part ii

Heheh..berkat kesabaran pada hari Jumaat ni, (28/06/2013) aku seawal pukul 8.50 telah sampai ke agent ticketing Sistic, Travel & Tours di Jalan Ipoh. Malam semalam aku dah riki, ok, line clear. Sampai kat sana dah ada dua orang mamat tengah tunggu. 7.30 pagi diorang dah terpacak kat sana. So lama tak lama lepas tu kawan Fb aku Hafiz Ibnu Halim pun sampai. Heheh..diikuti lah orang2 lain yang tak kenal tapi kami amat messssra sesama kami. Maklum lah..semua berdebar nak tunggu ada ke tak tiket tuk kami. Tengok dalam Fb kawan2 print screen mana yang dah berjaya beli secara on9. Dan kawan aku Yan Ejavu pulak dah berjaya beli tiket dengan harga RM483.70. Punyalah lama kami menunggu. Last-last ada berita baek. So aku orang pertama yang dapat tiket. Tup2..x cukup duit! Demmm! Short 30.00! So aku pun mintak  belas ihsan mamat2 kat sana tuk tolong pinjamkan. Hehehe..sampai opis aku kira balik kami semua bayar lebih kurang RM514.75 untuk satu tiket!!! Demmm..pasal apa tak sama aku tak tau laaa! Aku tanya member aku diorang kali 2.7! Demmm...takpe lah..janji dah ada tiket. Heheh..so ini lah tiket aku untuk cikgu Lie, Eddie Blackwood Project, & Hasbullah Najib. So...yeahhhhhh!!!
Metallica live in Singapore 24th August 2013