Monday 4 January 2010

ZIKIR BLACK METAL

zikir black metal? surat khabar harian metro suck! tak habis-habis lagi isu black metal. pegi lah jaga anak-anak sendiri ntah2 tengah ten sum ngan mat rempit. banyak lagi isu yg sesat yg terang-terang kerajaan apa lagi metro/mastika tak hirau kan. "Saya dipujuk memakai rantai leher dengan lambang salib terbalik, selain lambang bintang tidak ubah seperti simbol bendera zionis sebagai bukti menjadi sebahagian daripada mereka."Tidak cukup dengan itu, saya diajar mengamalkan zikir khas yang perlu dilakukan untuk menyucikan hati kononnya Tuhan tidak wujud sebaliknya perlu memuja syaitan," katanya. oi metro fucker, melayu bertatu, minum arak terang-terang lu org buat boooooooodooo je. FUCK. perak, kedah, kuala lumpur antara tempat yg this fucker dakwa bukan amalan asing pasal wajib nak dekatkan diri dgn setan. WTF. metro fucker, budak umur 13 tahun punye pasal, siasat la abes dulu. aku dah 26, dengar dari kecik kot, lagi evil lirik & music. xde ubah aku apa-apa pon. cuba lah tanya otai-otai black metal. benda takde apa pon. music ni hiburan bukan pegangan. siasat betul-betul la fucker. budak tu entah-entah dah mereng ke apa ke. banyak benda sesat lagi la wei yang metro fucker patut buat story. enuf said, metro suck. orang yg beli & sapot metro 18x8. pegi mampos. cakap lebih bukan merto fucker nak faham pon. tahu nak buat duet amik kesempatan kt reader yg pemikiran rendah. U SUCK!!!!

11/10/2010 okeh. dah lama nk upadate balik tapi xde masa. itu emosi penuh kemarahan. sesungguhnye aku ni bersikap adil. setidak2nye cuba bersikap adil. apa yg aku cuba nk btau, metro suck pada isu2 yg sebegini.  kita semua pon tahu apa yg kita x puas hati tentang isu ini. contohnye, bukti tarak pon tp leh jadi big isu. gay2 dan perlakuan songsang lain yg jelas boleh dapat bukti yg tentu2 meruntuhkan moral x dibuat lipuan pon. owh mungkin ada wartawan yg gay jugak kot. ehehhe tp xtau la. aku xde bukti. so aku tutup mulut aku

1 comment:

  1. gile bidaah la metro!!!! aku pnah bace article nie!! dan dah di protest pon!

    ReplyDelete